Nyttig Get-info

Først av alt; har du problemer med noe etter bytte til Get kan du ta kontakt med Get leveransesupport på telefon 21 90 60 50. De har åpent til klokken 22:00 i dag (19. Oktober). Det er også Get leveransesupport du må ta kontakt med om du ikke har fått utlevert utstyr de dagene de hadde dette på Stenbråten skole.

Bytte av kontakter
Byttingen av kontakter gikk dessverre ikke som planlagt og mange har måttet vente lenge på dette. BKT har jobbet hardt for å ta igjen forsinkelsene, og beklager at dette har skjedd. De jobber nå for at de siste skal få byttet kontakter i kveld. Dersom du ikke har fått byttet kontakt skal du kunne benytte den gamle inntil videre. Har du ikke anledning til å være hjemme i kveld oppfordres du til å kontakte BKT på 45 45 45 02 eller kontakt@bktas.no

Vi har avtalt en kompensasjon til Velforeningen fra Get, og vil på neste styremøte bestemme hvordan denne skal fordeles mellom medlemmene.

Vi har gjort det vi har kunnet for å holde dere orientert underveis, og håper vi har fått svar de fleste henvendelser på enten telefon, e-post eller Facebook.

Trenger du Internett til dekoderen din?
Dersom du har Get mikro boks stående et annet sted enn modemet trenger denne en nettverkskabel. Det kan du ordne med en mikro pluss boks som er en liten boks du setter oppå ruteren og som kobler til det trådløse nettverket. Du kan få dette kostnadsfritt fra Get ved å kontakte leveransesupport på 21 90 60 50.

Opptak og pris 
Opptak er gratis for oss. Du aktiverer dette gjennom å oppdatere boksen, og kan se bort fra melding om at veiledende pris er 99 kr per måned etter prøveperiode. Dette er en feil i grensesnittet, og du vil ikke bli fakturert for dette.

Opptak hvis du har ulike dekodertyper
Det er for tiden ikke mulig å bruke opptak på Get boks mikro hvis du har dekoder av annen type i tillegg (f.eks. Get boks II). Dette skyldes at Get boks mikro lagrer opptak i Get Sky, mens de andre boksene lagrer lokalt. Get lover at det skal komme en løsning på dette.

Pausefunksjon på Get boks mikro
Det er ikke mulig å pause live-sendinger på Get boks mikro. Vi har fremmet ønske om det hos Get, men de kunne ikke love noe her. En måte å få det til på er å sette programmet på opptak, og så man pause og spole i opptaket.

Faktura for Get
Faktura for Get for november+desember vil komme før jul.

4 kommentarer til «Nyttig Get-info»

  1. Hei
    Vi har mottatt GET-faktura pålydende kr. 530,- for perioden 15.11.2017 – 31.12.2017, dvs. 353,33 pr.mnd.
    Er dette riktig forstått?

    1. Ja, vi har rundet av beløpet siden erfaring tilsier at om vi fakturerer eksakt beløp så ender vi opp med at folk selv runder av og vi ender opp med å få inn feil beløp

      1. Takk for rask respons.
        Det vil si at fremtidige fakturaer vil lyde på n*353,33!
        Mvh.
        Asbjørn Christiansen

        1. Vi planlegger å fakturere med 2200 kr, som er 100 kr ekstra per halvår. Det gir litt margin for dekning av faktureringskostnader og bedre likviditet siden noen ikke betaler i tide.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *