Oppdatering av fakturainformasjon

Vi ønsker å benytte mest mulig elektronisk fakturering så vi kan redusere arbeidet med fakturering og sørge for at fakturaene når ut i god tid. Vi har derfor fått på plass løsning for eFaktura, men for at dette skal kunne brukes trenger vi å legge inn e-postadresser i fakturasystemet vårt.

lenken ligger et skjema på nettsiden vår som kan benyttes, og vi ber om at alle som vil ha eFaktura gjør dette innen utgangen av neste uke, så kan vi få fakturert Get for andre halvår i år.

Dersom det vil vise deg at flertallet ikke ønsker eFaktura vil vi måtte gå tilbake til papirfaktura for alle, siden det er en del ekstraarbeid for å ha begge deler. Men vi regner med at eFaktura vil være et fremskritt for de fleste. Alternativene med Avtalegiro og Vipps faktura har vi foreløpig sett på som for dyre.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *